קורס בן 6 מפגשים, המחולקים לשני חלקים, הראשון בנושא העסקי הפיננסי והשני בנושא השיווק באינטרנט, התמקדות בפרסום בגוגל, מדידת תוצאות הפרסום וקבלת החלטות.
כל הקורס בנוי בצורה מעשית, כך שלאחר הקורס תוכלו לצאת לדרך עצמאית ולהשתמש בכלים חזקים ביותר, בהיבט הפיננסי והשיווקי.
פתיחת המפגש הראשון היכרות:
הקדמה על הקורס, איך זה יראה, מה לומדים בקורס ומה היתרונות שלו.
שיעור ראשון:לימוד הצד הפיננסיתזרים מזומנים – “הלב” של כל עסק. - מהו תזרים מזומנים? למה צריך אותו?
- מי נדרש לנהל תזרים מזומנים?
- דוגמאות לפורמטים שונים לניהול תזרים מזומנים (עצמאיים, חברות).
לימוד הצד השיווקימבוא לשיווק - מבוא לשיווק בכלל ושיווק באינטרנט בפרט.
- הכרת הפרסום בגוגל.
|
שיעור שני:לימוד הצד הפיננסיתזרים מזומנים שיעור שני: - תרגיל יישומי להכנת תזרים מזומנים.
לימודי הצד השיווקיפרסום בגוגל חלק ראשון - התמקדות בפרסום בגוגל.
- הקמת מסע פרסום עבור העסק.
- דרכי מדידת אפקטיביות הפרסום.
|
שיעור שלישי:לימוד הצד הפיננסיהתנהלות נכונה מול הבנקים. - מהו בנק מסחרי? כיצד הוא מתנהל? מדוע עסקים עושים שימוש באשראי בנקאי?
- תקשורת נכונה מול הבנק – מושגי יסוד לשפה הבנקאית
- עשה ואל תעשה – כללים להתנהלות נכונה מול הבנק.
- דוגמאות מהחיים (CASE STUDIES) כיצד להתנהל נכון בסיטואציות שונות.
לימוד הצד השיווקיבניית אתרים וקידום אתרים אורגני - מהו אתר אינטרנט טוב? איך משיגים את המטרות?
- הדברים החשובים ביותר בבניית אתר אינטרנט לעסק.
- מה חשוב לדעת על התנהגות הגולש באתרך?
- איך עובד מנוע החיפוש של GOOGLE ?
- התאמת האתר לגוגל – אופטימיזציה.
- בניית קישורים – לשם מה זה טוב ואיך לעשות זאת נכון?
|
שיעור רביעי:לימוד הצד הפיננסיתזרים מזומנים “הלב” של כל עסק - לוקחים אחריות על התזרים של העסק שלנו – סדנא מודרכת : יישום הידע – בנית תזרים מזומנים עצמי על פי פורמט וכלים שילמדו בסדנא; לימוד ניהול תזרים באופן מיטבי.
- המטרה: בתום הסדנא יצא התלמיד עם כלי עבודה לבנייה עצמית ותחזוק של תזרים מזומנים!
לימוד הצד השיווקימקסום התוצאות באמצעות ניתוח האתר - מהי מערכת GOOGLE אנליטיקס ולמה היא חשובה?
- פתיחת חשבון אנליטיקס וניתוח הביצועים באתר האינטרנט.
- מדידת הפרסום באמצעות GOOGLE אנליטיקס.
|
שיעור חמישי:לימוד הצד הפיננסיגבייה וניהול גבייה בעסק - חשיבות הגבייה בעסק
- האם יש דבר כזה: “לקוחות שלא משלמים” ? – כיצד מנהלים גבייה בעסק.
- הפקת דוחות גבייה – כלי העבודה שלנו.
- ביצוע גבייה ותדירות מעקב.
לימוד הצד השיווקישיווק באמצעות דיוור אלקטרוני - איך ליצור רשימת תפוצה איכותית?
- מהם המסרים החשובים בדיוור?
- איך לגייס לקוחות חדשים מדיוור?
|
שיעור שישי:לימוד הצד הפיננסיתמחור בעסק. - מהו תמחור? למה הוא נדרש?
- סוגי עלויות: משתנות או קבועות.
- תמחור שירותים ומוצרים.
- נקודת איזון : בכמה אני צריך למכור?
- יישום הידע : תרגיל עצמי בתמחור בכיתה.
לימוד הצד השיווקיפרסום בגוגל חלק שני - איך למקסם את הפרסום בגוגל על קמפיין קיים? (אופטימיזציה למסע פרסום).
- עדכון הצעות מחיר ומיקום המודעות
- הגדלת אחוזי הפניה מהאתר
- במה להשקיע בפרסום ובמה לא להשקיע?
- יצירת קמפיין לשיווק מחדש – איך לגרום לעסק שלך להראות כמו אימפריה!
|
למי מתאים הקורס?
- עוסקים פטורים
- עוסקים מורשים
- בעלי חברות קטנות
- מתעניינים בפתיחת עסק חדש
- בעלי עסקים ותיקים המעוניינים להרחיב את הידע ולשפר את ההתנהלות הכספית והשיווקית שלהם.