חנות וירטואלית זוהי חנות אינטרנטית המאפשרת להביא את המוצר שלכם ישירות ללקוח מבלי לחכות שהוא יגיע אליכם. יותר ויותר אנשים מבינים את הכוח והיתרונות הרבים של חנות אינטרנטית לעומת חנות פיזית. אם גם אתם תוהים למה זה כדאי, זה בשבילכם.
למה כדאי שתהיה לך חנות וירטואלית?
ישנם מספר יתרונות בולטים בהקמת חנות וירטואלית לעומת חנות פיזית, אחד מהם הוא זמינות החנות שלכם ללקוח. אם בחנות רגילה עליכם להעסיק עובדים על מנת שיהיה מי שימכור את המוצרים שלכם, בחנות וירטואלית העסק עובד בשבילכם, גם כשאתם בחופשה. המוצרים שלכם יכולים להימכר בכל יום בכל שעה ומכל מקום לא רק בארץ, אלא גם בעולם. הלקוח לא צריך להגיע לחנות פיזית מה שמעלה באופן אוטומטי את כמות הלקוחות הפוטנציאליים ופותר את בעיית בחירת המיקום הנכון לחנות.
כיום אנשים אוהבים שיש להם את האפשרות לעשות את הקניות שלהם מבלי לצאת מהבית, ישירות מהכורסא בסלון. מבגדים, נעליים ועד לקניות בסופר. הקניה נעשית באופן פרטי ועצמאי ללא מוכר שמסתובב בחנות וגורם להם להרגיש חוסר נוחות או מנסה להגדיל את הקניה של הלקוח. במקרה זה הנוחות היא גם שלכם מכיוון שתוכלו לעבוד מהבית או מכל מקום אחר שתבחרו.
מה שמביא אותנו ליתרון הבא, שהוא עלויות אחזקת והקמת העסק. כאשר מקימים חנות, חשוב שהחנות תהיה מזמינה ותוכל להתחרות בחנויות השונות הנמצאות בסביבתכם. זהו לא דבר פשוט כאשר מנסים להתחרות ברשתות הגדולות. בנוסף, לכל עסק יש את עלויות התחזוקה הקבועות שלו- שכירות, חשמל, ארנונה, כוח אדם, שיווק ועוד. לעומת זאת, כאשר אתם מחליטים שלא להקים חנות פיזית ניתן לחסוך את כל עלויות התחזוקה ולהקים חנות מושקעת שתראה ללקוח כמזמינה ויוקרתית בעלות מינימלית.
כאשר יש לכם חנות וירטואלית, תוכלו להקים "מועדון לקוחות" בקלות ובלי להתאמץ. כבר במעמד הקניה הלקוח יכול לבחור האם הוא מעוניין לקבל בעתיד עדכונים, חדשות ומבצעים נוספים מהחנות שלכם. אם הלקוח אהב את החנות שלכם רוב הסיכויים שהוא יסכים לאופציה זו וכך תוכלו לאסוף מידע ולשמור את פרטי הלקוחות שלכם בקלות ולהמשיך את שיווק העסק בעלות נמוכה על ידי שליחת דיוורים המכילים מבצעים וקופונים ללקוחות שכבר ביצעו רכישה אצלכם בחנות. אל תשכחו לשווק את החנות שלכם גם באתרים כמו גוגל, פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות.
אם אתם רוצים חנות משלכם, אתם בטוחים במוצר שלכם אבל אין לכם את ההון הנדרש על מנת לעשות זאת, חנות וירטואלית היא האופציה הנכונה עבורכם. כל מה שנותר לכם הוא ללמוד כיצד לשווק את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ולקבל את הכלים והניסיון הנדרש כדי לייצר פרסום אפקטיבי. בכל חנות שהיא, שיווק היא מילת המפתח.